Looking For Anything Specific?

Header Ads

a day at inmaju!!

yesterday,aku g inmaju sbb ader pra-L course.so,aku dh redy sjak kul 8 ag.then,eric akan jmput aku kat umah.lme jgklah tngu.kul 9.30 dye dtg.smpi mengntuk aku tngu.

dlm kete,ade dua org ag dak pompuan.dlm kete,aku senyap jer.shy.bt,nk dkat smpi inmaju aju tegur lahh dak sblh aku.

aku:hye,ade test ker ary ny?
dye:a'ah.eh,awk ny dak puteri sekolah rndah ker??
aku:a'ah,napew??
dye:sy pn dlu skolah sne jgk.syazana an??
aku:eh,yeker?? sorylah,sy lupe sal awk.awk kelas aner dlu??
dye:baiduri,awk dak topaz kan??
aku:a'ah.ya allah,cmner sy bley lpe awk?nme awk saper??
dye:aina
aku:sory ssgt.sy dh lpe larr
dye:xper2.
aku:awk engat ekk kwn2 lme awk?
dye:sy engat larr kat dorang.
aku:g num hp.
dye:oke2.

malunyer sbb terlupe kan dye.she is totally change.lupelah.dh smpi inmaju,kne tngu jap.kul 10.30 dorang pngl.do this n dat,then msuk bilik kursus.lme gak larr.ceramah dye kkdng boring n kkdng funny.seb bek aku xngntuk.hahaha.mse break,aku trjmpe dalilah n vanessa.dorang dh pass QTI test.jeleznyerr.meanz dat dorang dh reti bwk kete.huhuh.aku lmbt ag nmpknyer.

at 2pm,cermh tuh abes.n so relieve.blik jer trus mndi n landing on my bed.penatnyerr ary ny.
xsabar2 nk blaja driving.heheeh.

dats all..daa~~

Post a Comment

1 Comments

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)