Looking For Anything Specific?

Header Ads

Bangga jadi UMP-ians!


Satu jeh aku nak cakap.

Aku bangga jadi pelajar Universiti Malaysia Pahang (UMP). 

The #561 SAE-UMP Chapter, Diesel UrbanConcept, from University Malaysia Pahang (UMP) wins first place Diesel Fuel Award during the awards ceremony at the Shell Eco-marathon Challenge Asia at Sepang International Circuit in Kuala Lumpur, Saturday, July 7, 2012. Students from Asia and the Middle East have come together to compete in the four-day event.


Tahniah semua! 

Shell Eco-Marathon Challenge ni memang mencabar. Yelah kan. Kena buat kereta yang eco-friendly. Even aku berlainan fakulti, aku sangat bangga! Serius. Mereka dari fakulti Mekanikal, Elektrik, Pembuatan dan Kimia. (Thanks Fazdrul Hisham) Memang superb. Dorang yang banyak harumkan nama UMP! Heharap pelajar lain (macam aku) dapat jadikan ini sebagai inspirasi. 

^____^

Post a Comment

8 Comments

  1. Bangga jugak tuk UMP, sebab kite orang pahang~ haha. :P

    ReplyDelete
  2. Wah...I tgk berita ni semalam! COngrats!!!

    ReplyDelete
  3. Err... selain Fakulti Mekanikal, ada dari Fakulti Pembuatan, Fakulti Elektrik & seorang dari Fakulti Kimia. =)

    ReplyDelete
  4. superb la.. semart betul kete comel tu ;)

    ReplyDelete
  5. comel nyaaa kereta kontott . hehehe .
    ain follow sinii

    ReplyDelete
  6. dua ribu US dollar ke...,
    hebat la dorg..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)