Looking For Anything Specific?

Header Ads

Solemnization Amir + Zaireen


Hye semua! Ingat lagi ENTRY aku yang lepas? Ramai yang tanya, siapa yang kahwin. Yang pasti, bukan aku yang kahwin okay. Aku kahwin lambat lagi. Nanti aku kahwin, sesiapa yang aku jemput tu, pastikan datang. Kalau tak, taknak kawan. hewhewhew. 

(Photog ni juga yang ambil gambar masa wedding Zahiril+Shera and Dira Abu Zahar+Helmi)

My lovely plus gorgeous cousin, Zaireen or Kak Erin yang kahwin minggu lepas! Yeay. Sebab tu aku balik rumah last week. Aku bertolak dari UMP hari jumaat dan pulang semula ke UMP pada hari Ahad. Sekejap jeh pun. Rasa tak puas! 

Kak Erin nikah jumaat malam, bersanding keesokannya. I must say, aku have fun gila! Even sekejap je. Dapat jumpa balik dengan cousin2 aku yang jarang gila nak jumpa. Rindu wei. The best part was, mestilah time nak ambil gambar. Happening gila. Photographer pun ohsem-ohsem belaka. Ceria! 

Okay. Jom layan gambar! :)
Sila scroll down.



Pelamin from Mahligai Creative.
Maybe masuk majalah Pengantin bulan 7 nanti.

The gorgeous bride. 
Zaireen Syazwani.

Mama saya dah rasmikan dulu!
Cantik kan pelamin dia?


Reunion! :P

Cousins and Uncles

My Family and Kak Erin plus Amir. 

Cousin aku yang paling aku rapat.
Me, Fatin, Nadia

Free Style!

Me and Elly.

 Fatin and Me. :)

Baby and Me. 


Nadia and Me!

Backdrop Front

The cake! Yummy!


Find Me! (click to enlarge)

Keluarga besar Tobek Godang!
Ini baru half okay. Ada lagi yang tak masuk.
Apa itu Tobek Godang? Akan ku cerita di entry yang lain.


Lastly, terima lah gambar saya yang comel gebu ni! 


Babai semorang! :)


p/s: aku ada nampak kurus sikit tak? :P

Post a Comment

7 Comments

  1. cantiknyaa syaz!heee...mcm slim skit..:)..diet ea?hee

    cantiknya pelamin,...ada 2 ea..wahhh grand sungguh ni..hehee

    eh syaz ni cousin dgn hairul hafiz ke?dia kwn sek ira...umah dia kat pchg..y nadia tu mcm adik dia je..hee..kakak dia nama k.ayu n skg dah ada anak nm adam haris kot tak silap..;)

    ReplyDelete
  2. fewiitttttt!!

    lama kot tak pergi kenduri kawen..huhuhu

    rindu nak mkn free.. :D

    ReplyDelete
  3. cantiknya pelamin~ tibe-tibe rasa nak kahwin. hihi

    ReplyDelete
  4. oh...ni rupanya full entri daripada teaser hari tu...hee..ingatkan betul2 la syaz yg kawen..hee~

    > cantik pelamin kan..?

    P.S - yup...gambar last tu nampak mcm slim sikit la...apa rahsia..ahakss..:D

    ReplyDelete
  5. hahaha cepat kawin! aku dah lama x mkn nasik minyak!!!

    ReplyDelete
  6. kad comel, pelamin dua dua gojess..
    backdrop tu pun aku suka. kazen ko semua ala ala sebaya gitu.best!.

    syaz dah kurus sikit. teruskan usaha nanti boel kurus banyak. jom diet sesama!

    mmg gebu sungguh syaz ni, nak cubit skettt...

    ReplyDelete
  7. untung kawin awal ni... syaz jgn bercinta lama2 ok... ;)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)