Looking For Anything Specific?

Header Ads

Lukis Basikal macam haremmmmmmmmmmm. T____T


Assalamualaikum dan Salam semuaaaaaa. cehhh. permulaan entry yang sangat skema. hehe. tak apa. perubahan kata orang. dah lama tak meng-apdate kannn? entry lepas tentang tutorial signature. tak tahu kalau boleh membantu korang ke idak. kalau ade masalah, bagitahu yer. ;)

Okayy. aku nak tanya korang. pernah lukis basikal tak? siapa pernah, sila angkat ketiakk! HAHA.

bukan apa. Koko aku sem nie, ialah Mountain Bike. so, nak tak nak, kenalah belajar pasal basikal. korang ingat senang? dah lah basikal tuh, ada banyak part. siyes banyakk. kena belajar cara baiki basikal. untung-untung boleh bukak kedai basikal nie. 

semalam kan, ada test. puaslah aku menghafal part-part basikal. but, function aku tak hafal sangat. panjang sangat. last-last, dapat kertas kosong. 

arahannya, sila lukis basikal dengan label-label nya sekali. time tu jugakk aku macam, what the fishhhhhhhhhhhhhh? lukis-lukis nie aku memang SERIUS FAIL. aku memang takde bakat kesenian betul. then, kelas tuh dah macam pasar malam dah. semua dok pikiaq nak lukis camner. aku? errr, hentam jelahhhh.

nak tengok lukisan kami? keh keh keh

erkk. ini aku punya. yer. aku tahu. basikal aku cacat. tak kukuh orang naik.
T____T



yang ketiga-tiga atas nie, semua kawan aku punyer. dorang punyer okay je. aku?
haremmmmmmmmm

selepas dah buat test, kena belajar pulak cara nak baiki basikal. basikal nie tiub dalam dia bocor. so, kena tampal. disebabkan terlampau banyak kebocorannya, kena tukar tiub baru.
cehhhh... aku dan kekawan aku tengok-tengok, semak sana sini, pot pet pot pet.
yang laki buat keje...
HEHEHE




kan aku cakap, kami nie dah boleh buka kedai basikal dahhhhh.
pendapatan sampingan. hehe.

okayylah. sabtu nie, PM nak datang kampus Pekan. wajib pergi doee. demmmmm.
nanti akan ku apdate. Insya-Allah.

Assalamualaikum. ;)


< gambar cute guy telah diremove. HEHEHE. >

Post a Comment

15 Comments

  1. zzzzzzzzzz
    aku mule2 dah susun ayat utk basikal
    tiba2 nampak muka badut
    terus ilang memory construction aku

    ReplyDelete
  2. @ARC™keh keh keh. comel kan kan kan?

    ReplyDelete
  3. ape kes la kau ni syasya.. laki mcam tu pom ko kate kiut.. ko lukis gambar beskal ni untuk ape ni? mcm budak skolah tadika plak

    ReplyDelete
  4. bestnya ada course mountain bike.serius teruja.kat sini ade club cycling gak tp xtau la ade kene lukis part2 basikal tu ke tak.kalo kene suruh lukis,mmg agak failed jugak la.heee

    ReplyDelete
  5. @amirnawawi untuk test lah wei. terpakseeee.

    ReplyDelete
  6. @milimilo kita memang fail lukis2. hehehe.

    ReplyDelete
  7. tu bmx ke mountain bike ? wakaka.

    ReplyDelete
  8. haha gambar beskal u gila cute.

    ReplyDelete
  9. @YANA YONET cute kann? hehe. adoiyai. malunyaaaa. ^^

    ReplyDelete
  10. kirim salam kat PM... hadiahkan tayar satu kat dier

    ReplyDelete
  11. ok ape. ua lagi la.. nk melukis pun xpandai

    ReplyDelete
  12. lukisan aq lagi cntik =)
    sekian~~
    lalalalala......

    ReplyDelete
  13. tough pe lukis beskal.
    mana reti jugak.
    hahah

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)