Looking For Anything Specific?

Header Ads

Segmen Pecahkan Ais Pink!




bukan Geng Bas Sekolah taw!
aku nak join group nie sebab nampak sangat best.
plus, blog aku kan warna PINK.
memang sesuai sangatlah kan.
nasib baik sempat nak join!

nama aku Nur Syazana Bt Md Nazri. Lahir 22 Julai 1991. means that umur aku tahun nie, 19. tahun depan 20. OMG. 20 dah? ishh3. and aku anak tunggal. sebenarnya ada 4 adikberadik. tapi, 3 dah meninggal. tinggal aku seorang. sedih tak? takapa. dah biasa dah. dari darjah satu sampai form 5, aku skolah perempuan. best keh? boleh lah tahan. mesti korang tertanyakan best keh jadi anak tunggal? bagi aku, bolehlah tahan. tapi, tak semua benda yang aku mintak semua dapat. kena usaha sendiri. huhu. now, aku kat Universiti Malaysia Pahang, UMP, Pahang ambil Chemical Engineering. doakan aku jadi engineer yang berjaya boleh? amin.

dengan masuknya aku dalam geng nie, dapat menambahkan kekawan. amin. hehe. selamat kenal2 semua!
love PINK!
weee~

Post a Comment

5 Comments

  1. thanks sudi buat entry ni eh..thanks sgt..owh anak tunggal eh..so anggaap la kakak-kakak geng blog pink ni mcm kakak eh..hehe

    ReplyDelete
  2. @.cik yaya. tengs cik yaya sbb sempat nak approve. hehe

    ReplyDelete
  3. hee..hye2..
    salam perkenalan :)
    GBP :)

    ReplyDelete
  4. aku teringin nak tau pasal adek bradek kau weh.

    ReplyDelete
  5. slm kenal dari cik ana GBP ^^

    folow syaz juge..hihi

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)