Looking For Anything Specific?

Header Ads

Ladies beware! Guys watchout!

hye hey hey. haishh. rajin bonar aku menaip semenjak dua menjak ada layout baru nie. haha. tak pew. semangat baru. itu yang penting. akan aku genggam kata Zack Entry, buat lah post selalu yer. yezzzaa.

dah-dah. jangan nak mengarut. ermm, malam nie nak cerita tentang ceramah yang aku WAJIB hadir malam nie. ceramah jenayah ROGOL dan RAGUT. (R&R) . dalam pikiran aku, adoiyai, mesti boring punyerlah. kalau tak pergi kang, kena tolak merit. tak sanggup aku nak duduk luar. haishh. pegi je lah kan. untung-untung best.

well, nie ialah ringkasan ceramah tadi. overall, okelah. interesting sebab ade video-video yang best. now, aku nak share tentang ilmu yang aku dapat tadi.

korang tahu tak sebenarnya, setiap dua jam setengah, ade perempuan kena rogol? dua jam setengah yer murid-murid. ini mengikut statistik PDRM. scary kann? so, persatuan ini dari CPP Training and Services telah meningkatkan kesedaran kepada para wanita untuk belajar tentang pertahanan diri. dye gabung 36 jenis pertahanan diri menjadi satu. nama program nie ialah Woman Responds Technique (WRT). lihat betapa kreatif nya mereka-mereka ini. korang mesti fikir yang bagi ceramah mesti perempuan kan? sebenarnya yang ajar dan bagi ceramah nie ialah LELAKI. lelaki-lelaki ini telah menyedari tentang berharganya kaum wanita. dan layak disentuh sesudah akad sahaja. bagi pendapat aku lah. lau tak, takkan lah boleh timbul kesedaran antara mereka. betul tak? sila angguk sekarang.

nie aku nak share something interesting, korang tahu tak especially perempuan, lelaki boleh dapat kita dengan bermodalkan RM5. yepp. dengan RM5 sahaja. bagaimana caranya? senang jeh. perogol nie beli coke satu botol, dan ajinomoto. campur ajinomoto dan coke, then, goncangkan. pastuh, bagi perempuan minum. (pak aji tuh letak banyak baru ade effect). then, secara tak langsung apabila kita minum, akan meningkatkan nafsu kita dan kita yang akan serahkan diri kita kat laki. secara sukarela. tanpa kita sedari. so, beware dengan COKE taw. bahaya. amaran keras, lelaki jangan gedik nak guna cara nie. aku engatkan sekali lagi, BEWARE OF COKE and air BERGAS!

layan gambar nie jap. nanti aku cerita detail sal gambar nie.


hayati gambar nie. scary bukan? aku tahu korang takut.  but, pengajaran. erm. gurl nie kena rogol. kena kerat dengan pisau. rogol then kena bunuh. kalau korang perasan, tangan kanan dye genggam. means that dye mengalami kesakitan yang amat sangat semasa dye meninggal. then, selepas dibersihkan, dijahit balik, tangan kanan dye terbukak dan muka dye senyum. para petugas terus demam seminggu. jenazah pun tahu saket taw. isghtfar banyak-banyak syaz. subhanallah.


ini pulak statistik dari PDRM. so, aku remind kembali, BEWARE!

aku dah ade niat nak join program nie. nanti after konvo, dorang nak datang balik. aku nak  join!

so, guys out there! watchout! sebab perempuan akan BERTINDAK!

Post a Comment

19 Comments

  1. bahaye2! perogol di luar, dem
    sgt syait0n la perogol2, wajar diknakan hukuman kasi!!

    visit mine k, nazirulhazwanws.blogspot.com
    ade gmbr baby saye:))

    btw, nice blog, follow u

    ReplyDelete
  2. say no bila ada orang nak belanja coke. hehe~

    ReplyDelete
  3. biar betol setiap 2.5 jam.. pergh.. dunia dunia.. korang awek2 bawak la pisau ke hape ke time jalan2..

    ReplyDelete
  4. @nard; no to coke!

    @hamzah ian; bawak spray cili oke gak kan? sembur jehh.

    @ishiko; memang menakutkan.

    ReplyDelete
  5. wow!..every 2.5 hours eh?..

    tak sangkaaaa...

    ReplyDelete
  6. yg kes pmpuan kena rogol 2 kat m'sia ke? takutnya..mnx kita suma djauhkan dr suma bnda x baek nie..takut sgt

    ReplyDelete
  7. @fyza; malaysia darl. huhu. amin. mix jauh.

    ReplyDelete
  8. sediakan payung sebelum hujan..

    ReplyDelete
  9. ngeri la.. harap dijauhkan la. sguh x de sifat kmanusian mereka ni. adehh

    ReplyDelete
  10. biar betui.. gune coke ngan ajinomoto?.. terlebih masin tu.. takleh tambah gula sikit ke?
    o..|^__^|..o


    Aiz latest entry
    Ketika bercinta monyet waktu zaman persekolahan

    ReplyDelete
  11. aiz; erkk. ntahlah. boleh kot. bia rase manis sket. wakaka

    ReplyDelete
  12. aiz; erkk. ntahlah. boleh kot. bia rase manis sket. wakaka

    ReplyDelete
  13. jom silat!!
    jom join silat cekak ustaz hanafi..
    seni mempertahankan diri org melayu..
    mudah & praktikal..
    sesuai utk wanita..
    x banyak pergerakan & bunga2.. :D

    http://v2010.silatcekakhanafi.org/

    ReplyDelete
  14. dan lagi promote..

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)