Looking For Anything Specific?

Header Ads

aku dah buat, korang?

salam sume. harinie nak merepek jap. sebab tak tahu apa dah nak membebel kat sini. haha. okay. harinie just nak bagitahu kat korang yang aku DERMA DARAH tadi. yeahh! dah dua kali taw aku derma darah. and kalau mak and ayah aku tahu, mesti dorang geleng kepala. haha. anaknya degil nak uat camner. tak pew buat kerja mulia. tak apa kan kan kan?



erkk. before aku pegi derma darah, aku cuak gak taw. sebab aku kena drive ke Kuantan petang nanti. then, aku terjah lah sister sana. aku tanya boleh tak drive after derma darah. sister tuh kata boleh jehh. fuhh. lega betul aku. then, aku terus je lah isi borang. padahal time tuh aku ada presentation kena buat. tak apa. kelas lect tuh masuk lambat pon tak apa. better late than never kan?

masa derma darah tuh, sister tuh boleh lak tanya apa green-house effect. adoiyai. dah lah aku lupa bab tuh. main taram jeh gas-gas yang ada. layan je lah sister ooi. wakaka. after 5 minit, akunyer dah selesai dah. yiipieee. darah keluar dengan banyaknya. wahh. bangga. 

aku nyer tekanan darah dah sampai bordeline. means that lau aku nak derma darah lagik, cam susah lah. kena tunggu setahun baru boleh derma balek. tak pew. aku redha. wee~

then, kul empat aku gerak ke Kuantan. drive lagik. naseb baik aku dah rehat sekejap. sebab after derma darah tuh aku macam pening-pening sikit. nak muntah. naseb baik dah okay. bergeraklah ke kuantan dengan jayanya. alhamdullilah.

okelah. aku dah derma. korang bila lagik? alah. tak saket pon dye cucuk. macam kena gigit ngn semut api. mana tahu tak lama lagi korang memerlukan darah? mana tahu kan? boleh selamatkan nyawa orang nie. bukankah amalan mulia?


comel kan?

Post a Comment

5 Comments

  1. memang nak sagt buat . but, setiap kali ada chance , mesty ada yg tak bagi, and masa tu tgh tak siht . grrrrrr

    ReplyDelete
  2. huhu..ii tak penah derma darah lagi..tak mncapai syarat2.ahaks.=p

    ReplyDelete
  3. Takut nak derma darah darah..
    confirm menjerit~

    ReplyDelete
  4. nk derma darah tp berat x cukup..sobs..T__T

    ReplyDelete
  5. Нi! Ι know this is kinda off tоpic but I wаs ωonԁеring іf yοu knew whегe I could locate a
    captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble finԁing one?
    Thanκs а lot!

    Here is my web-site http://best-retweet.com/
    Here is my site : market your business

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)