Looking For Anything Specific?

Header Ads

photogenic kah saya?

hey hey hey. harinie tergerak nak join satu contest nie. Anda Photogenic by Cik Mia Farrow. sebelum nie nak join contest yang sama tetapi dianjurkan oleh orang lain, but, ramai pulak yang nak join. hehe. terima kasih kepada Cik Ayien dan Cik PuteriTeddy sebab sudi tag saya. love korang sangat-sangat.

Okey, mari kita lihat syarat-syarat nya.


1.terbuka kepada semua peringkat umur.

2.gambar anda hendaklah gambar anda seorang ! jika anda bersama-sama yang lain saye REJECT, :p

3.gambar anda mestilah sePHOTOGENIC yg mugkin,nampakkn'umph~'nya .., tidak kisah ia beredit atau tidak" yg penting 'umph~'nya
4.hanya sekeping gmabar sahaja d benarkn maaf jika boyfiee anda mahu join,tunggu next contest yeah .. :)

5.mestilah menjadi follower saya 'mia farrow's'

6.sediakn entry khas untuk contest ini dan tag minimum 3org .[org2 yang d tag mesti mereka tahu .

7.sila letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda :)
anda boleh pilih yang mana satu


8. tarikh tutup contest ini ialah 15 JULAI 2010, bile dah tamat contest,pemenang nya hanya akan dipilih seramai 10 orang, jadi anda buatlah yang tercantik, terbaik, dan terhebat ^^ 
dan saye akn announce kn ape hadiahnyer..jengjengjeng~!! mari akak abg adik ibu bapa join contest saya.


ini adalah contoh  gambar yg kononyer photogenic XD .. alahai~ xkot . ini  hanya sekadar EXAMPLE ok . [letakkn pics ini skale dlm entry anda]
anda explain ape yang menarik dlm picture anda dan part manakah yang anda paling suka dalam picture anda ..  seperti contoh senyuman anda , mata yang hot atau apa-apa saja , make sure ia berkenaan dgn pics anda ok ?? :)

sesiapa yg telah mengikuti contest saye,silalah tinggalkn link dan nama anda d comment untuk entry ini ataupun d kotak di contest feedback XD

nak lihat gambar photogedikgenic saya?

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



sebab musabab saya pilih gambar nie ialah;

- saya rasa gambar nie nampak photogenic *nampak* yerr
- diambil dalam kereta
- time diambil: masa raya tahun lepas
- muka saya nampak lain
- comel kan? *perasan suda*

sekarang saya nak menjemput:

cik fana


mari ramai-ramai kita memeriahkan!

Post a Comment

8 Comments

  1. den tak fotogenik
    hahaha

    ReplyDelete
  2. aiyyaaakkkk... sudah dijemput kaa.. adoiii makcik yg da xde gigi ni pon kena masuk ka.. huhu... mallluuuunye... tp dinda cuba la ye supaya tidak menghampakan tuan umah... :)

    ReplyDelete
  3. hans; lantaklah. hehe. lau nak masuk, masuk lah yerr


    dinda; cubalah yer. wee~

    mia; tengss.

    ReplyDelete
  4. syazana syazana....iQa pun join..tp photogedik.hahaha...

    ReplyDelete
  5. haha. gamba syaz nie pon cam photogedik. hehe

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)