Looking For Anything Specific?

Header Ads

beronggeng sebelum masuk ke UMP!

fuhhh. fuhhh. haicumm! banyak nyer habuk. fuhh. dah lame tak update nie. bersawang dah. penat punya pasal. kemalasan nak update. lately nie, banyak pulak hal yang melanda. tension wooo. huhu. memerlukan kesabaran tahap maksima. okay-okay. abaikan. ia akan berlalu sekelip mata.bawah ini baru cerita yang betul.

semalam pergi beronggeng kat mid valley. sebelum masuk UMP, baik saya bersuka ria dulu. haha. emm, ade tasya and yana keep me accompany. sudah lama tak jumpa mereka. lepas rindu ku. wee~ yana singgah rumah saya dulu then kami pergi ke KTM around pukul 10 pagi. dah sampai sana, tasha pun sampai sekali. baguslah tuh. tak payah nak tunggu. then, pergi beli tiket, tunggu komuter jap. dah sampai, kami naik coach wanita. ade jugak laki yang gatal sangat nak masuk. ishh2. masa dalam tren, polis check nak periksa siapa-siapa laki yang masuk. kan dah kena sound. padan muka. haha. tak pernah saya naik tren polis jage. nasib baik.

sampai mid dalam kul 12. sementara nak tunggu Izwan and kawan dye datang, kami pergi makan dulu. but, before that,  masuk toilet dulu. masuk-masuk jeh dah bau wangi. bagus. sangat bersih. but, masalah nya, toilet nie terlampau advance. tak de hose air. susahh woo. kat KLCC pon same. siot jeh. bape kali saya tangguhkan niat nak membuang. siapalah yang design bentuk toilet nie. dah lah den nie orang kampung. haishhh. arrgghh. lupakan.

then, kami pergi makan. yee! kami makan kat food juction. saya and yana makan nasi beriyani. satu pinggan RM10.00. naseb lah pinggannya besar. puas sket nak makan. tasha makan nasi sizzling. emm, food pulak. kuah ayam masak merah saya and yana sangat manis. tasha pon. bape gelen gula dye letak nie? tambah pulak minum air fruit punch. bertambah-tambah manisnya. sudahnya, tak habis kami makan. huhu

 yummy!

pose itu penting!

sementara menunggu Izwan yang tak sampai-sampai lagi, kami pergi berjalan-jalan. dunia ini kecik rupanya. jumpa jugak dak KMM tersesat kat sana. kami buat bodoh jeh. tak kenal sangat pun. after that, pergi beli tiket wayang. memandangkan Izwan belum sampai, kami belilah tiket dulu. TOY STORY 3. saya beritahu Izwan, saya dah beli tiket. dye tanya, 3D ke tak? saya jawablah tak. then, dye kate dye nak tengok 3D jugak. saya dah naik hangin time tuh. dahlah sampai lambat, banyak songeh pulak. kedebuk betul. bila dah bukak panggung, saya dengan perasaan bengkek nya, masuk je lahh. malas nak tunggu woo. tasha and yana cuba untuk tenangkan saya. then, saya mesej, 'aku masuk dulu. bye'. then, dye call. dye cakap pape ntah. saya dah lupa. saya text dye 'ko nak masuk ke tak?. lau tak, aku bagi jeh tiket nie kat kau, pulang duit aku balik'. punyalah geram saya. dye reply 'keluar kejap'.




saya pun keluar lah dengan niat nak bagi jeh balik tiket nie dan nak balik duit saya. then, dye kate nak join sekali dengan saya. emm,saya pon oke jelah. dalam wayang, saya dengan dye bergaduh sambil gelak-gelak. gaduh sapa yang betul. kitaorang jeh yang bising kat dalam tuh. geram adalah. nasib baik dye pandai buat lawak. kalau tak, saya bagi karate kid kick nanti. dush-dush! sori yer Izwan. aku kutuk ko kat sini. wee~

TOY STORY 3  sangat besh. eeei, gila lah besh. rugi sape tak tengok. cerita dye pasal apa akan terjadi bila Andy dah besar dan akan masuk kolej. sama ada nak simpan dalam loteng, buang atay derma kat budak-budak daycare. lawak gilelah. mesti tengok taw. jangan sampai nak nangis sudah. *saya lah tuh*



after muviee, kami pergi terjah MPH. skodeng buku-buku yang best. rambang mata jadinya. nak beli duit cukup-cukup pulak. sedey betul. then, kami pergi men boling. saya kalah dengan Izwan. ishh. padahal baru sekali dye main tuh. haha. kurang power lak time tuh. tak pew. nanti aku kalahkan ko. jangan risau. wee~

pukul 6, kami gerak lah nak balek. tunggu KTM, saket jiwa jadinya. asik delay jeh memanjang. saya siap memekak kat situ. ikutkan hati nak jeh duduk kat situ, sebab tengok ade makcik nie selamba jeh duduk. tapi, malu pulak. Acap, kawan Izwan cadangkan naik bas, 45 minit jeh. but, kami naik jeh komuter since kami tak tahu nak keh central market. menyesal pulak tak naik bas. kalau tak, mesti balek cepat. dalam tren, gilah lawak. macam tin sardin. berhimpt sini sana. oksigen tak ade. before nak naik ade sorang mamat negro nie nak naik. naseb baik polis sedar, halaulah dye suruh naik coach lelaki. saket aty betul. suka lah tuh nak berhimpit-himpit. abugit kang. banyaklah pengalaman naik tren. kenal dengan akak nie. kami jeh yang bising dalam tren tuh. lantaklah. kasi meriah sket. wee~

inilah dalam keadaan dalam tren.

sampai kat rumah dalam pukul 9. cipta rekod balek lambat. hehe. adios amigos!

Post a Comment

5 Comments

  1. owh dapat UMP...gud2...dkt ngan matrik sye dlu..kmph hehehe...ati2 d kuantan nt..=)

    ReplyDelete
  2. abg sheypull; haha. sori abg. hehe

    mr crazee; yepp. hati2 d kuantan. sound scary jeh. huhu. oke2. i will.

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)