Looking For Anything Specific?

Header Ads

SGSHOP - SYURGA BARANGAN ONLINE + GIVEAWAY RM1000


Assalamualaikum! Hi guysss!


Mari rapat sikittt. Scha nak share benda best untuk korang ni tawww. TEMPAT SHOPPING MAHA BEST!

Kita ni hidup di zaman sekarang, amat memerlukan kita untuk berjimat kan? Tak kira lah gaji kau besar ke, sederhana ke, sikit ke, semua kena berjimat. Mana yang kaya sangat tu, kau takyah lah ambil tahu pasal tempat shopping yang best and murah. Sebab, sama je haha. lols. 

Okay. Kita manusia mestilah ada kehendak kan? Takkan lah tak ada kot. Tapi, kehendak tu berpada-pada orang kata. Jangan sampai terlalu mengikut kehendak diri sendiri, sampai diri sendiri merana. Taknak ok benda itu terjadi. Tak tenang hidup kau nanti. 

Aku dah jumpa satu website online shopping yang sangat sesuai untuk kita golongan marhaen ni. 

SGSHOP Malaysia http://www.sgshop.com.my/


SGSHOP ni import barang terus dari China. Kau jangan risau pasal shipping fee sebab memang affordable okay! Memang terbaik punya rate. Aku suka dengan online customer care. Boleh live chat waktu office hour. If not, boleh tinggalkan message and dia akan feedback kepada kita. Haritu ada masalah tentang mobile phone verification, so aku terus live chat and boom, masalah settle! Kalau tak faham tentang payment or order, terus tanya support supaya korang lebih jelas tentang payment and shipping. Sebab SGSHOP ada DUA payment. Boleh baca sini --> LINK

Barang? Fuhh, toksah cakaplah. Baju, kasut, beg, seluaq dalam, lingerie, office, rumah, garden, gajet, mekap semuanya ada! Dan harga mestilah murah and berbaloi dengan kualiti. Aku nak kabor pun susah, So, korang pergi usha sana taw. 

Haaa, nak hadiah takk? Scha nak bagi RM100 shopping credit di SGSHOP untuk 10 orang! Yeayyyy!

SYARAT GIVEAWAY!

1) LIKE Facebook : SCHA NAZRI's dan SGSHOP MALAYSIA

2) Hanya perlu beritahu Scha, 'Kenapa korang nak shopping di SGSHOP' di ruangan komen bawah. 

3) Tinggalkan email

4) DONE!

5) Tarikh akhir penyertaan : 27 May 2017 (12.00 am)

📣 HADIAH 📣

10 orang x RM100 shopping kredit SGSHOP


Post a Comment

11 Comments

  1. Kenapa saya nak shopping di SGSHOP? Sebab raya nak dekat dah ni..baju selai pon xde lagi..baju@ kt SG Shop pon cantik2 n berpatutan..boleh la grab sehelai dua..huhu

    ReplyDelete
  2. Shad nak shopping di SGshop kerana ianya mudah, harga murah dan banyak pilihan.

    Shad. Email: sitinorsharifah@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Saya nak shopping di SGSHOP kerana terdapat pelbagai variasi barangan yang boleh dipilih dengan harga yang berpatutan.

    Email: nsnawasari@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Kenapa TB nak shopping di SGSHOP? Sebab.. TB nampak banyakkkk sangat item yang TB nak ada dekat website SGSHOP, dan TB rasa macam nak shopping semua barang kat situ je.. Malas cari tempat lain sebab di SGSHOP segalanya ada disitu.. disitu.. disitu.. dah macam syurga online shopping pulak bagi TB..

    email : tengkubutang@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Saya nak shopping di SGShop sebab ada banyak pilihan barangan macam pakaian, kasut, aksesori, mainan budak2, alat tulis, makeup dan macam-macam lagi. Dah la ada banyak pilihan, murah pula tu. Lagipun dah nak raya ni, jadi kalau ada rezeki boleh la shopping dekat SGShop :D

    email : fatinun97@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Kenapa onie nak shopping di SGSHOP?

    Sebab satu je.. barang di SGSHOP mengundang bijik mata.
    Email: letopink@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. I wanna shop at SGSHOP becoz I love online shopping so much, it is convenient, easy and save time. SGSHOP also have varieties of product to choose, the price is cheaper and it is awesome. Yeay, let's shopping for Eid.

    Shad
    sitinorsharifah@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Kenapa saya nak shopping SGSHOP adalah kerana website tersebut menawarkan pelbagai barangan yang menarik dengan harga yang berpatutan.

    email: azwa_gem94@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Sebelum ni tak pernah dengar tentang SGSHOP.Bila dah tengok & online sendiri di SGSHOP wow! Byk barang keperluan yang saya boleh dptkn dgn harga murah,berpatutan & memudahkan saya untuk beronline shopping.Seriously sgt best❤️❤️❤️. Sbb tulah saya nak shoppig di SGSHOP. Whylah sebelum ni kita tak pernah dipertemukan kan? Ok jom teruskan online shopping di SGSHOP=))

    Email : nurathiqah_anuar@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. alaaaaaa tak sempat join T__T

    ReplyDelete
  11. hai salam kenalan dari emma . saya comeback untuk blogging . Jom follow saya . i'm done follow you . banyak story emma share kan seperti ni :-

    Tak sia sia rajin tag dan share . So ni reward yang kekma dapat .

    http://emmadianastory.blogspot.my/2017/06/vanitymirror-cermin-ajaib.html?m=1

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)