Looking For Anything Specific?

Header Ads

Sayonara


Pengumuman. 

Aku akan pergi, beredar, meninggalkan...

DUNIA BLOGGER buat sementara waktu.

Karena, kekangan masa, kerja yang sangat menimbun membataskan keaktifan aku dalam dunia blogger. 

Nanti, blog entah ke mana, study aku entah ke mana. Baik tak payah kalau cenggitu. 

Lagipun, beban aku sangat berat sem ni. 19 jam kredit.

Tak ditambah dengan projeck programming, chemical reaction dan assignment yang tabah menuggu aku untuk disiapkan. Semua date line bulan ni. Oh, itu tak dicampur dengan kuiz, test 2 yang bakal menjelma. Hurm. Banyak kan? 

Aku perlu laksanakan janji aku kepada parents aku sem ni. Nak tingkatkan pointer. Kekawan doakan aku okay. Doa korang sangat ku hargai.

Oh yaa. aktiviti blog walking akan menjadi sangat slow, atau tiada langsung sepanjang pemergian aku. Maybe aku hanya jadi silent reader kat blog korang. Insya-Allah, selepas bermulanya cuti sem, akan ku mula aktif blog walking and blogging balik. Insya-Allah. 

Aku konfem aku menrindui korang. Sesungguhnya. Jaga diri elok-elok okay. Terima kasih sebab datang blog aku. Jangan lupa tinggalkan komen sebab nanti senang aku nak ke blog korang nanti. 

Eh, maybe tempat aku aktif sekarang ialah di Twitter. 
kalau rajin, meh lah follow aku, @syazberry


Insya-Allah, aku akan berkunjung ke UPM, Serdang pada 26 Mei 2012 untuk #TwtUpCampus.
Jom jumpa di sana?


Sayonara. 
^___^


p/s : Al-Fatihah kepada Bob Kuman. 3/5/2012


Post a Comment

5 Comments

  1. nak join TwtUp Campus tu gak huhuhu

    ReplyDelete
  2. moga berjaya dapat pointer nunn paling hujung.. 4.. :)

    dan dan..amacam diet?

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya naikkan pointer syaz!.
    dan semoga semuanya dipermudahkan.

    bertemu lagi dalam cuti sem. eh bila?

    mintak belon!

    ReplyDelete
  4. aku akn setia mnunggu mu #cewah!
    xpe, nanti syaz aktif blk..fokus yg mn perlu dulu =)

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)