Looking For Anything Specific?

Header Ads

Lejen Press datang UMP!


Aucak semorangg! lama kan ai tak update belog? hehe. ai tahu  Hanie Dew tu mesti rindu ai. hik. maaf lah yer kekawan. busy yang amat. yelah, nak jadi pelajar cemerlang, gemilang dan terbilang yedak? kena berkorban sikit. huhu. yang menjadi mangsa mestilah belog ai yang comel gilaaa ni. wuwuwuwu.

okay. merujuk kepada tajuk di atas, yer, team Lejen Press datang UMP. eh, tak tahu Lejen Press tuh apa? EPIC FAIL okayy. syarikat publishing buku-buku urban or ikut citarasa anak muda akhir zaman. yang paling feymes mestilah Kitab Terfaktab, Awek Chuck Taylor dan Sperma Cinta. Ce try baca sehelai muka surat, konpem ketagih sampai habis muka surat dah korang baca. tak caya, ce try. :P


sebenarnya, dorang datang secara mengejut. itupun aku nampak twit Brader Leplep kata nak datang UMP. apa lagi, eksaited lah woi. haha. abang den yang paling ohsem tuu. nak jadi kan cerita, dorang datang UMP secara haremmm.tapi, main redah jeh. dah malam kan, pak guard apa kesah. agagagagagga. aku lah yang tolong setupkan semua. nak tolong kan kan kan? hehe

Deus dan Leplep datang dalam pukul 6. itupun setelah sesat masuk kafe lain. haha. then, meet up for the first time dengn Leplep. selama ni, mana pernah jumpa pun even dah lamaa gila kenal. dia dah feymes sekarang. mana nak layan budak hingusan macam aku. blog aku pun dia jarang baca. :(

cakap dengan Leplep macam dah lama kenal. the fact is, memang dah kenal lamaa pun. haha. baik dan sweet orangnya. idaman gadis-gadis di luar sana sebab dia ni sangat caring dan boleh buat korang cair. haha. ini serius punya cerita taww. memang abang aku yang paling sweet. haha.

ramai gak yer budak UMP yang layan Lejen and Fixi. Teruja gila dorang datang jumpa Leplep. Pemes lah katakannn. haha. untunglah deus bawak alep, laku sikit jualan. kahkahkah. *heharap mereka tak baca blog aku*


ni ialah Leplep. yer, muka dia macam puaka. tapi, hati baik.

syaz, leplep, deus, farhana!

HERO! *ketagih baca buku ni*

eh, terima kasih kepada Deus and Leplep sebab sudi belanja aku buku Hero ni woi! hahaha.
teruja gilaaa! siapa dapat autograf sekali. power tak? kahkahkah.

Jadual Road Tour Lejen Press Bulan Mac 2012



okay. itu sahaja. erm, nak update apa lagi ek? fikir japp.

zzzzzzzzzzzzzzz

#kbai


Post a Comment

9 Comments

  1. agak2 bila dorg bole dtg sbh ek?huhu

    mengidam kitab terfaktab tu! huhu

    ReplyDelete
  2. @Akue Achik tak tahu lah syg. ce beli onlineeee. :P

    ReplyDelete
  3. aku tak penah baca lagi buku buku diorang.pinjam syaz..hehe..jual kat online shop diorang je eh. nnt aku try beli yg paling femes tu . kitab terfaktab.

    ReplyDelete
  4. yew la. kitew windu la kat awak. hehhehhe. bizi eh

    ReplyDelete
  5. budak Farhana tu dah ada pakwe belum?

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)