Looking For Anything Specific?

Header Ads

last moment!

Salam sume. em, baiklah. saya tak tahu sama ada entry nie akan jadi terakhir dalam minggu nie atau bulan nie. sebab saya akan masuk UMP esok. saya akan amek Chemical Engineering selama 4 tahun. 4 tahun taw. lame tuh. kampus kat Gambang. kalau ada kat area-area situ, jenguklah saya ekh. hehe. roger-roger taw.

sudah dua bulan saya aktif berblogging. sejak saya keluar dari matrix. kalau dulu, tak kesah kalau ade orang comment ke tak. lantaklah. sebab saya dulu tak matang lagi. tapi, semenjak dah ade lappy sendri nie boleh lah nak terjah blog nie. skodeng blog sana. banyaklah ilmu saya dapat. baru saya tahu yang traffic blog itu penting. boleh dapat duit lagikk. sape tak nak kann? lepas nie tak tahu bila boleh chat kat GB lagikk. nak scandal-scandal dengan banyak orang. haha. eciz, i'll mish you taw, sape nak gaduh-gaduh dengan aku lagikk? jangan ko lupekan aku sudah. pangg kangg!

emm, barang sume dah settle. dah letak kat boot kete lagik. cuma masalah nye skang, tak tahu muat ke tak sok nie. dengan bakul lagik. dengan barang-barang shopping sekali. abeslahh. buku dah ade satu kotak. kalau tak bawah, mau mati saya kat sane. belajar balek. takut saya lupa. chemistry yang penting. mati katak kang. sape nak tolong hidupkan balek? wakaka

sebenarnya, saya tak sabar nak pergi uni. nak keluar dari rumah nie. rumah buat saya tensen. ternak lemak lagik, ade probz ngn parents lagikk. tensen woo. down gilerr. tak pew. saya redhaa. salah saya jugak. degil plus melawan. ishh2. anak sapa lah niee kan? kesabaran je lah. huhu.

tadi kan, saya tengok lah subjek-subjek yang akan saya study nanti. perghhh. mantap tawu tak. nak berdarah otak saya woo. maths, chemistry and fizik. mencabar betul lah. harap-harap saya boleh cope kat sana. tak nak kantoi. takutttt. ishh2, harap-harap berbaloi saya belajar. aminn.

kepada rakan-rakan blogger saya, saya cuba lah nak update blog nie secepat mungkin. i'allah. rasanya minggu orientasi cam tak boleh jeh. busy woo. nak jugak share dengan korang UMP camner. besar ke tidakk kann? tunguu je ekhh.

okelah. saya dah letih. banyak benda kena uruskan harinie. penat sangat sehh.  take care korang. jangan lupakan saya taw.salam. wee~


psst; buat entry sambil tengok WC. brazil vs belanda. wee~

Post a Comment

7 Comments

  1. alaaaaaaaa nanti rindu.. xpe, kat uni ada wifi. mana mungkin xle online. haha

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,

    huhu..relaks dulu..cari jalan la..hehe.. :)

    ReplyDelete
  3. honeyyy goodluck okay? aku pon g esok, tp dkt jer.. hee make new friends kat sne :D

    ReplyDelete
  4. chayok3...qiqi dulu pon amik chem eng...all de best=) adik qiqi otw ke johor lak nie...masuk utm

    ReplyDelete
  5. cis kau!







    hilang dah seteru aku!





    cis cis. tanak rindu kau!





    nanti aku nangis.





    erk. *nyorok*






    MUAH!

    ReplyDelete
  6. guys. love you so much! sumpah aku xkan lupekan korang. thats my promise!

    ReplyDelete
  7. wuuu~
    haruslah tabah ye dgn subjek2 dan kehidupan di gmbg.panas dan mencabarrr

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)