Looking For Anything Specific?

Header Ads

benda yang buat aku senyum sorang-sorang depan lappy!

salam. beberapa hari nie asyik tersengih-sengih jeh depan lappy. senyum-senyum depan lappy. sewel keh apa? sampai mama pelik tengok saya gelak-gelak depan lappy. bukan apa. kekadang gelak sebab baca blog korang. yelahh. ade yang lawak nak mampus. sampai pecah perut saya. hehe. lagi satu GENG BLOGGER. dulu tak nak masuk sebab macam melecehkan jeh nak daftar-dafttar bagai tuh. dah cuba baru tahu. hehe. tak lah susah sangat nak daftar. kacang jeh. sampai kena marah dengan BenAshaari. wakaka. tulah pemalas sangat nak daftar. ishh2. bila dah serasi dengan GB, baru lah rase seronoknya. lebih-lebih lagi bila bersama dengan GaGa. bukan lady Gaga taw. tapi, GaGaLive. hehe. best2. macam chat2 lah gitu. dapat banyak kawan, banyak scendel. haha. scendel jeh kamuu. yang penting dapat banyak contact. seronok wooo. macam-macam kerenah orang korang akan jumpa.

yang kamceng dengan saya kat forum GB tuh,

- eciz (seteru, madu, sedare ku)
- akmalhacks (scendel)
- shakudo mijae ( senior ku yang....)
- hyper plasma (boleh tahan lah)
- nbiel (lagi sekepala)
- zack entry (selalu bagi nasihat camner nak majukan blog)



dulu malas nak aktif blog sebab kat matrix kan. susah sket lah update-update nie. bila dah tak de keje nak buat kat rumah, mulalah aktif blog balek. memandangkan saya sorang jeh kat rumah, saya pergilah skodeng blog-blog orang. ada yang belajar kat kau luar negara, dalam negara lagi lah ramai kann. hehe. tu yang best boleh mintak tips-tips yang berfaedah sikit. hehe. nak cari duit lebih, nak belajar mekap pon boleh kalau kita rajin nak skodeng blog-blog yang ade. info-info terkini pun boleh dapat. tak payah nak beli suratkhabar atau tengok berita. kan cool tuhh? hehe.

SELAMAT BERBLOG!

Post a Comment

12 Comments

  1. erk. lalalala~ KAHKAH


    seteru! hampagas. jatuh saham gua!


    erk, skandal gua la! apesal lak ngaku skandal lu!



    hishhh!!

    ReplyDelete
  2. haha. cakao je lah lu sukeee. hehe. dalam hati lu tuh berbunga2 kann? haha. dah sah2 dye scendel aku. hehe

    ReplyDelete
  3. oke..gua terharu plus nak peluk2 lu.. k, babai.. klu gua ade mase nnty gua buat comeback.. sblum 2 gua nk ucap slamat ari raye awal2 kt lu..

    ReplyDelete
  4. akmal; rindu lah kat lu nnty bile lu xdeee. huuhu

    cik amy; slmat berblog jugeeee.

    ReplyDelete
  5. cisssssssssssssssssssssssssssssssssss

    ReplyDelete
  6. wahhh! rajen syaz kan. ain da malas nak blog. update sajeh sajehh jekk. ngeee ;D

    ReplyDelete
  7. ayien; xtahu lah bila dah msuk uni nnty. jaranglah update kot. huhu

    ReplyDelete
  8. he2..dunia blog ni luas..mcm2 blh dpt =]

    ReplyDelete
  9. diriku; yepp. betul2. hehe

    ReplyDelete
  10. huhu hana pergi Gb tuk ping saja. dulu rajin lah lepak2 kat chatbox GB.

    happy blogging too! :)


    p/s : hye..esok hana akan autopublish 4 entry pada pukul 10 pagi, 2.30 ptg, 5.30 petang and 8.30 malam. Ada entry penghargaan sebab anda join contest tu.

    Turn anda pukul 8.30 malam tu. Penting tau untuk anda baca!! Ingat tu!!! :) Kalau anda nak stay tuned and baca semua entry pon tak pe :p

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)