Looking For Anything Specific?

Header Ads

Prank. Surprise. Dan sewaktu dengannya.


Assalamualaikum. Haiii.

1.21 am, Thursday. Suppose I already sleep now. But, I'm still excited right now. Because this week only, I've got a chance to prank two of my best friends! Yeayy! Dah final year kan, have to make some funny memories with my friends yaww! Kang kalau tak buat, tak syiok lah senior year gituu!

Okay. The first prank. Victim, Intan Mohd. My very very very best friend! Sayang dia sangat! Tahu tak part apa yang paling dang sekali? Aku boleh pulak tersilap tarikh. Suppose 28 October. Aku pergi sambut 27 Oct. Haha. Sehari awall. Macam ni, malam 26 Oct tu, aku keluar. Alang2 keluar tu, aku memang nak belikan dia hadiah and kek untuk dia. Dah siap beli and balik UMP semula, aku tunggu lah dia balik dari discussion. Penat gilos nak tunggu dia balik. Pukul 1.30 kot dia balik. Semua kekawan aku dah give up dah nak surprise kan dia. Aku je masih semangat. Haha. Then, after dia balikk. Aku terjah je lah bilik dia. Bawak kek semua tu. Just a simple celebration. Aku harap dia suka. Hehe. Esoknya pulak, pakwe dia datang sini pulak nak suprisekan dia. Sweet gitu. Jeles bak hang! Haha.


Next, second victim is Aini Lee! Suka kawan dengan dia. Suka dengan pipi gebu. Suka macam-macam lah. Haha. Part ni best. Sebab prank bebetul dengan tepung plus drama sekali! Okay. Siapa nak baca, baca okay. Panjang sikit kot.

1) Intan suruh aku berlakon kononnya nenek aku sakit kat Seremban. Dan perlu balik Seremban malam ini jugak. Penat betul nak tahan gelak sebab kena buat muka cuak and sedih pada masa yang sama.
2) Aku pujuk Intan hantar aku ke Kuantan.. Tapi.. Intan takut sebab drive malam.. Ajak Aini keluar.. The point is ajak Aini keluar sebab kalau ajak dia pergi makan, konpem dia tak nak sebab dia dah kenyang..
3) Dengan beg ala kadar konon nak rush, aku suruh lah dorang cepat sambil buat muka cuak. Haha. Lepas dah berjaya bawak keluar Aini, kami ke stesen minyak.. Nak isi minyak sebab nk ke Kuantan.. Then, masa kat stesen minyak tu, aku bebuat tertinggal dompet kat bilik..So, terpaksa patah balik ke UMP..
4) Dalam bilik, aku text Nini, suruh diaorang get ready.
5) Dah ambil dompet, kami pun bergerak lah ke Kuantan
6) Tak keluar UMP pun, kereta Intan dah mula buat bunyi. Apa benda ntah yang bergegar. Macam-macam ah. Aku dengan muka cuak and gelabah dah meroyan sebab kereta Intan dah mula nak nampak problem.
7) Kami pun berhenti lah ketepi.
8) Call Nini. Mintak bantuan.
9) Nini and the geng dah sampai, apa lagii. Masa dia tengah leka tu, kami balinglah tepung kat dia, sambil wish HAPPY BIRTHDAY! hahahaa. Menjerit dia time tu. Unexpected kan? Aku nak gelak pun tak keluar dah sebab kelakor sangattt. 

Haha. Drama sangat kan? Aku pun tak sangka Aini boleh percaya bulat-bulat dengan cerita aku ni haa. Boleh jadi pelakon ni. Cewahh

Kesian Aini. Muahahaahaha *evil laugh*

Sayang sangat mereka-mereka ini :)

Antara salah satu prankers!

YeayyDah sekalikan dua event sekaligusPheww. Okay. Dah lepas release tension puas-puas, marilah kita menghadap Plant Design dengan penuh tawaduknya. Cepat-cepat habiskan sebelum Isnin depan sebab nak cuti dengan selesanya. Eh. Tak bolehLepas mid sem break, banyak kerja dan test menunggu. Sabar je lah dik non.

Kepada Intan dan Aini, Happy 22nd birthday. May Allah always bless you in your life and hereafter. Hope this friendship doesn't end after we graduate. Remember our 'angan-angan' taw! Haha

Take care korang. See you in my next post!

*This post ends at 2.21 am*


Post a Comment

17 Comments

  1. wieee.. sangat keremajaan kan.. tetibe teringat kena ditepung dan ditelur oleh kengkawan.. cheer up girl :)

    ReplyDelete
  2. wahh...its sound so much fun and so much love..tapi aggred with you, time2 final year laa time terbaik nak kumpul semua sweet memories...

    p/s follow sini

    Regards,
    -azlan-

    ReplyDelete
  3. Boleh jadi pelakon ni semuanya. Tunggu David Teoh melamar...

    ReplyDelete
  4. Wah hebat prank yg dirancang.. semoga persahabatan yg terjalin berkekalan yer.. =D

    ReplyDelete
  5. Betul2... Final year ni lah nak buat macam2

    ReplyDelete
  6. cerita yg kedua tu best. kahkah macam best je macam best je..ahah

    ReplyDelete
  7. Sakit weh kena tepung ni. Baju habis semu akena basuh terok gila haha

    ReplyDelete
  8. @Teena Tna masa first year taknak pulak buat. haha

    ReplyDelete
  9. @GP kesian kat kawan. kena basuh bajuu. haha

    ReplyDelete
  10. @Aesya Zealous kann? hahaha. best kott. susah taw nak berlakon.

    ReplyDelete
  11. teringat kena tepung dulu2 time study..best kan..hihi

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)