Looking For Anything Specific?

Header Ads

make my smile.


YUMMY!
yeay! saya dapat award lagi. saya sangat sukeeee. kali nie daripada Cik Yasha Pinky. dah banyak award dye bagi saya. award nie dye bagi sebab my blog is sangat lah cantek n cute. wakaka. *perasan jeh kamu* terharu. terharu lagi. em, sejak saya mula aktif dalam dunia blogging, saya dapat ramai kawan. adik2, akak2, abang2 yang sangat baik hati. mereka semua tak lokek nak share something yang interesting. isu-isu semasa, lovey duvvey things, entertainment. even, saya duduk kat umah jeh, saya dapat tahu eveything yang berlaku around saya. tak payah beli surat khabar pun tak apa. cool kan? parents saya pun pelik macamaner saya tahu apa yang berlaku. hehe.


then, saya nak pass award nie to:


next, from Cik Lilo sygss. beliau bagi penghargaan sebab saya jadi followers nya. dah ada 300 followers oke. hebat kan? saya nie? ciput jeh. tak apa saya tak kesah pun. asalkan jari saya bebas menaip dengan tenang, tengs beb!


awww! sumpah cute cik LILO nie!

Post a Comment

5 Comments

  1. hehe. sunshine nak tak? wee~

    ReplyDelete
  2. thanks kasi award cute itu..

    ReplyDelete
  3. syasya.. im naeila.!! syasya x sgke jumpe tau. jumpe dr blog joe. follow naeila k.. igt lg x ni
    nice blog geram2..

    ReplyDelete
  4. oke sis zura.

    naeilah; mestilah engat. wee~

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)