Looking For Anything Specific?

Header Ads

apabila melayu jumpa mat saleh.

ini entry saya yang ketiga pada hari ini. saya saje jeh bagi title macam tu, kasi kontroversi sikit. takde, hari isnin tu mak and ayah saya jumpa mat saleh. sebab bacap saya yang belajar kat Italy datang bercuti kat Malaysia selama dua minggu. so, bacap angkutlah sekali kawan-kawan dye. kawan-kawan dye semua mat saleh. datang dari banyak negara. saya rasa Italy, Algeria n yang lain saya tak berapa ingat sangat.

bayangkan saya tengah bertungkus lumus kat kampung, menolong apa2 yang patut sebab ade kenduri tahlil, but my parents tengah bersembang dengan kawan2 bacap. balik jeh dari kampung, mak saya cerita yang dye jumpa dengan mat saleh2 tu. saya rasa nak menjerit sebab saya JEALOUS!  mak saya kata mereka sangat hensem, sopan and pandai. masa time makan, mereka try makan guna tangan. haha. saya gelak jeh dengar cerita mak. yang paling menarik, parents speakang speaking dengan mereka. my parents can speak english but not very fluent. bacap kan ade. so, bacap boleh translate balek. tak dapat tidur mak den malam tuh. haha

then, mak mintak bacap hantar some of the pics on that day. nak tengok x? jeng jeng jeng.

 im not there! crapp!




makan pakai tangan taw!

Post a Comment

10 Comments

  1. gwa syak mesty baju dengan seluar dia makan nasik sekali

    kan3?
    gyahahahahaahaha~

    ReplyDelete
  2. fuyoo..
    ensem2..
    kagum dia mkn pakai tgn!
    (:

    ReplyDelete
  3. pandai mat salleh tu mkn pakai tgn ye..hahaha

    ReplyDelete
  4. omgg..syaz!!
    chomel nye dorg!
    hahahaha

    ReplyDelete
  5. haha. dorang belajat pakai tangan.
    kalau kita basuh tangan selalunya sebelah kan? tp, ade sorang nie basuh dua2 sekali. haha

    ReplyDelete
  6. bg budu je kat diaorg ni..hahaha...

    ReplyDelete
  7. haha. MM, bagi belacan pon oke gakk. haha

    dorang suka makan ayam sambal kicap jeh. tak pedass.

    ReplyDelete
  8. haha, sah selerak meja makan diorang kerjakan

    ReplyDelete

Semoga Scha dapat BABY dengan secepat mungkin. Amin :)